E-mail Marketing

Spider levert u de complete oplossing om E-mailcampagnes te verzenden.

Het is belangrijk dat de ontvanger van uw nieuwsbrief deze als gewenst beschouwt. Het beste is als u alleen mailingen verstuurt naar personen die zich hiervoor ook aangemeld hebben op uw eigen website. Daarnaast moet deze persoon zich ook weer makkelijk kunnen uitschrijven wanneer hij/zij dit wenst.
Ook wordt het als zeer vervelend ervaren wanneer een nieuwsbrief te vaak wordt verstuurd. Een keer per week is wel het maximum, een keer per twee weken wordt al als veel minder vervelend ervaren.

Spider zorgt ervoor dat uw nieuwsbrief in de meest gebruikte e-mailprogramma's(Outlook, Outlook Express) en webmailaanbieders (Hotmail, Gmail en Yahoo) juist wordt getoond.

Spider onderscheidt twee vormen van E-mail marketing:

- Nieuwsbrieven (relaties (uit)bouwen)
U kunt als organisatie deze nieuwsbrieven sturen naar prospects en klanten. U kunt uw doelgroep op een kostenefficiente manier op de hoogte houden van uw (nieuwe) diensten en/of producten. Dit helpt u om uw relatie met uw klanten in stand te houden. Een nieuwsbrief stuurt u met de achterliggende gedachte: wat heeft de ontvanger eraan?

- Reclame E-mails (verkoop)
Via deze digitale reclame-uitingen brengt uw organisatie producten onder de aandacht met als doel de verkoop ervan.

Voorbereidende werkzaamheden om e-mail marketing te laten slagen zijn:

Creatief: Ontwerpen van E-mailtemplate, schrijven van inhoudelijke teksten.
Techniek: Ontwerp naar correcte code omzetten, koppelingen met website, statistieken, etc.
Applicatie: Instellen en onderhouden van het programma voor E-mailmarketing.

Wilt u vrijblijvende informatie, of gratis een offerte op maat, ontvangen?
Bel 06 2679 4048 of stuur ons uw aanvraag. (Wij behandelen uw gegevens discreet)

Gratis offerte:
Aanspreekvorm:
Naam:
Website:
E-mail:
Telefoon:
Uw bericht:
één min nul =
(Bovenstaande berekening is vereist om email-SPAM te voorkomen)